zaterdag 5 mei 2012


Vandaag 5 mei staat de vlag fier in top voor onze Nationale Bevrijdingsdag. Een moment welk we nooit mogen overslaan om te herdenken en te gedenken waarom wij in vrijheid in Nederland mogen wonen.
Vandaag heeft de molen niet gedraaid. Ik ben vandaag in Veessen geweest om de laatste punten voor mijn examen op de bekende i te zetten.
Zoals inmiddels bekend zal volgende week maandag 14 mei het examen zijn. Ik ben de laatste kandidaat op deze dag, dus het wordt een lange dag voor het moment zover is. Uiteraard zal daarna heel spoedig het resultaat op mijn blog bekend gemaakt worden.


Aanstaande zaterdag 12 mei zal de molen draaien ivm de Nationale Molendag. De molen is niet te bezoeken maar ik zal aan de voet van de molen aanwezig zijn om toch wat over de molen en de molenwerf te vertellen. Daarnaast zal ik documentatiemateriaal en foto's van de binnenzijde kunnen laten zien. Kom ook langs en maak kennis met mij. Voor de kleintjes is een leuke attentie aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten