zondag 18 september 2011

18 september 2011, Interview Deventer TV

Afgelopen vrijdag 16 september kwam bij de Korenmolen Houdt Braef Stant de journalist Hans Troost van het Voorster Nieuws.

Ik vertelde hem telefonisch met welke actie we bezig waren en hij was direct bereidt om een artikel te schrijven over de Molenprijs.nl. Ik heb de de journalist kunnen uitleggen waarom het maatschappelijk zo belangrijk is dat een molen, en in het bijzonder natuurlijk onze molen, te bezoeken is. STEM hier op onze molen


Nu Zondag 18 september kregen we Deventer TV op bezoek. Normaal draait de molen niet op zondag, maar voor de publiciteit wilde ik een uitzondering maken.

We willen de regio laten weten dat we voor de Molenprijs 2011 genomineerd zijn en natuurlijk de kijkers vragen om op onze molen te stemmen. We hadden vandaag bezoek van Deventer TV, journalist Robbert Jan Wolzak. Direct toen hij in de molen binnenstapte herkende ik hem. Na wat zoeken in mijn geheugen bleek hij een oude klasgenoot te zijn van zo'n 35 jaar geleden. We hebben bij elkaar in de klas gezeten. Heel leuk om hem weer te zien. Na kennismaking en de bekende oude koeien op het droge te hebben gezet, heeft Robbert Jan diverse shot's gemaakt van de molen. Voor deze gelegenheid heb ik de molen klaargezet en konden we draaien. Diverse interviews volgden en morgenavond zal de uitzending zijn.
Zie voor de uitzending: http://www.youtube.com/watch?v=SPF5350Lll8&#t=4m19
 STEM hier op onze molen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten